HTML

rock raszta satöbbi

Egyszer volt, hol nem volt, hát itt nem is lesz!! Minden más meg igen!

Észrevétel, óhaj-sóhaj, gond, panasz,bánat, öröm, gratuláció és más nyalánkság esetén írhatsz nekünk: rasztalak@gmail.com

Címkék

anime (3) bemutatkozás (5) buli (11) film (15) internet (1) játék (3) kaja (2) képregény (2) könyv (1) pia (6) poén (1) raszta (1) reklám (2) zene (4) Varázsfelhő

Bánkis hagyományőrző kupa

2008.09.27. 20:16 Amerlin

Az egyik jól sikerült buli leírásom, aminek teleportáció közeli élmény lett a vége.

Szent Mihály havának 18. napján (09. 18. csütörtökön) kómásabban keltem, mint egy átlagos napon, köszönhető a sok tanulnivalónak, ami este rám szakadt… na jó, ittam előző este, és enyhe másnapossággal szenvedtem. Reggel az első órámra sikeresen beérve (7.40-re!!!) a második kávémat és a sokadik cigarettámat szívtam, amikor feltűnt, hogy az udvarra egy hatalmas sátrat próbálnak felhúzni  szervezőink. Ekkor - mint derült égből a villámcsapás- hasított belém a tudat, hogy ma lesz a Hagyományőrző kupa.

Mondanom sem kell, hogy ezek után nem igen tudtam az órákra figyelni. Utolsó előtti órámon ültem, mikor szóltak, hogy a forralt bor nagyon erősen fogyóban van a sörsátorban. Na, több se kellett, az utolsó órát már a kupa eseményeinek helyszínén abszolváltam. A „kevés a pia” kijelentés, csak vaklárma volt, mert mindenből bőségesen mértek csaposaink. Itt szeretném megköszönni a Dankónak és a Budwisernek a támogatást! - Ez volt a reklám helye! -  Épphogy megvettem az első sörömet, találtam ülőhelyet, kezdtem megnyugodni, hogy most már minden a legnagyobb rendben, amikor újabb rémhír kapott szárnyra:” Gyorsan kérjen mindenki, mert nemsokára bezárják a pultot egy kis időre!” Én úgy, de úgy megijedtem, hogy gyorsan vetem még két korsóval. És valóban! Lezárták az italkiadást, majd felhangzott Draskovics Laura mással össze nem téveszthető hangja –  mivel oly sok lány nem jár hozzánk -, igaz alig hallhatóan. A következő két szereplő Hegedűs József volt diák és Kuti János tanár úr már rendesen kiengedte a hangját (vagy csak a hangosítás javult meg!). Az előadások után a pult ismét kitárta kapuit, és a pultosok becsületére váljon, hogy maximum 4 perc 32 másodpercet kellett várnom a sörömre. Köszönjük a gyors és precíz kiszolgálást! Közben „csendben” szólt a zene, folyt a sör, meg a VBK, mígnem elérkezett az 50-es sörváltó időpontja. Rendkívüli élmény volt. Valahogy az elmúlt év tapasztalatai után nem tudok azon megdöbbenni, hogy Shadow kolléga és Kuti János tanár úr még mindig gyorsabban megissza a sörét, mint bármelyik gólya. Van még hova fejlődnünk nekünk ebben is! Mindenesetre ennyi italra az ember megéhezik, így egy kolbász és két ínycsiklandozó csirkemell társaságában folytattam a napom. Nem tudom, hogy ki volt a szakács, de elveszem feleségül! (Remélem lány volt!) Egyetlen szépséghibát véltem felfedezni az estében, hogy azok a gaz fotósok állandóan a szemünkbe villantottak. Várom, hogy a képek mielőbb felkerüljenek a netre, természetesen cenzúrázott formában!  A kupa zajosan vidám hangulatban telt, hőzöngés nélkül, ahogy azt egy igazi Bánkis rendezvényen megszokhattuk.

Természetesen a záróra után sem hagyott alább a jókedv, csoportok indultak a TF-s buliba, az ELTE-s buliba… és voltak, akik kocsmákban kötöttek ki. Én csak remélni tudom, hogy több ehhez hasonló rendezvényt tartanak a számunkra az elkövetkezendő szemeszterekben, vagy akár még ebben is! Aki ott volt élvezte, aki kihagyta bánhatja! Éjjel 3.30-ra értem haza és utána aludtam, mint a bunda. Másnap kómásabban keltem, mint egy átlagos napon…

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: buli

A bejegyzés trackback címe:

https://rasztalak.blog.hu/api/trackback/id/tr26684872

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: https://soldierswap.com/ 2019.04.03. 16:26:14

Te ismered a laptopod gyors gombjainak működését? - A számítástechnikai blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása