HTML

rock raszta satöbbi

Egyszer volt, hol nem volt, hát itt nem is lesz!! Minden más meg igen!

Észrevétel, óhaj-sóhaj, gond, panasz,bánat, öröm, gratuláció és más nyalánkság esetén írhatsz nekünk: rasztalak@gmail.com

Címkék

anime (3) bemutatkozás (5) buli (11) film (15) internet (1) játék (3) kaja (2) képregény (2) könyv (1) pia (6) poén (1) raszta (1) reklám (2) zene (4) Varázsfelhő

Tues-DIE

2008.10.01. 14:23 Uraniumbanyasz

Talán volt, aki elgondolkodott, hogy miért van a blog nevében a rock szó, amikor nem is írtunk zenéről. Eddig!

Tegnap (kedden) ugyanis a Trafóban jártunk, ahol a bprnr -Budapestrocknroll- csinálja a fesztivált nekünk. Keddenként a Tues-DIE elnevezésű akció keretében -tuesday, ééértitek- a magyar underground metál bandák krémjéből válogathatunk, megtűzdelve külföldi sztárvendégekkel, ahogyan az tegnap is történt.

Itt meg kell jegyeznem, hogy azért használom az underground szót, mert a fellépő bandák túlnyomó részéről életemben nem hallottam azelőtt. Talán ez az én szegénységi bizonyítványom, de úgy gondolom lehet úgyis jó koncertélménye az embernek, hogy nem tudja együtt sikítani az összes dalszöveget a bandával.

 

Nade a tegnap: az estét a Soundshine zenekar nyitotta, akik nagyszerűen bemelegítették a tömeget, jól zenéltek, de számomra nem nyújtottak semmi pluszt, ami kiemelné őket a hasonló zenét játszó bandák sorából. De ezúton szeretnék bocsánatot kérni a sráctól, akinek a jelenlétében kérdeztem meg, hogy most akkor kik is játszottak. Láthatóan nagyon a szívére vette. Utánuk következett az este fénypontja, az amerikai Mnemonic, akiknek a szerepléséről sajnos nem tudok sokat elmondani, mert a játékidejük nagy részét azzal töltöttem, hogy asszisztáljak A merlin csajozási kísérleteihez. Az azért feltűnt, hogy akik ott voltak nagyon élvezték a dolgot. Az estét a VL45 zárta, a már kissé megcsappant tömeg előtt, de meg kell mondjam nekem az ő zenéjük tetszett a legjobban. És, bár A merlin nem jött össze a csajjal -igen, jól hallottátok szép lányok odakint, még van esélyetek-, és a rövidek is baromi drágák voltak, igencsak jól éreztük magunkat.

Ez van minden kedden: ezresért 2-3 banda, szóval tájékozódjatok és bulizzatok, még az is lehet, hogy egyszer összefutunk.

4 komment

Címkék: zene buli

A bejegyzés trackback címe:

https://rasztalak.blog.hu/api/trackback/id/tr45690710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Amerlin 2008.10.01. 15:31:23

Tagadok mindent! Nem csajoztam, csak beszélgettem! Nem olyan családbúl származom!!!!!

Laja29 2008.10.01. 16:05:57

Tényleg nem csajozott. Tanúsítom, láttam. Az nem csajozás volt. Esetleg esetlen közeledés, hogy meghívja egy sörre, meg egy rövidre. :D Ő tudja, hogy kell meghívatni magát valamire.

Tibox 2008.10.01. 22:14:03

Tényleg nem csajozott, pasizott. Én voltam az áldozat... Pussz!!

Uraniumbanyasz 2008.10.02. 10:00:23

hosszú haj, csekk
nagy mellek, csekk
kislányos mozgás, csekk
tényleg lehet, hogy te voltál az Tibi!
:D
süti beállítások módosítása